Szanowni Państwo, dziękujemy za skorzystanie z usług w Szpitalu Chirurgii Jednego Dnia 1DayClinic.pl. W trosce o Państwa komfort prosimy o zapoznanie się z ogólnymi wytycznymi, które dotyczą przygotowania do określonego zabiegu z zakresu Chirurgii Jednego Dnia. Uwzględniając indywidualny charakter przygotowania Pacjenta do zabiegu przez lekarza prowadzącego, w szczególności brane są pod uwagę:

  • stan fizyczny i psychiczny Pacjenta
  • rodzaj choroby i stopień jej zaawansowania
  • stopień inwazyjności zabiegu
  • inne czynniki określane przez specjalistę.

Nasz wysoko wykwalifikowany zespół medyczny, przyjazny personel, a także nowoczesny sprzęt i estetyczne wnętrze zapewnią Państwu najwyższy komfort i jakość leczenia.


Poniżej przedstawiamy najczęstsze pytania zadawane przez naszych Pacjentów.

  1. Jak długo ważne są wyniki badań? 
  • badania laboratoryjne – 1 miesiąc
  • EKG spoczynkowe – 1 miesiąc
  • RTG – do 6 miesięcy, w zależności od przebytych chorób/schorzeń
  • USG piersi – do 6 miesięcy, w zależności od przebytych chorób/schorzeń
  • Tomografia komputerowa (TK) – do 6 miesięcy, w zależności od przebytych chorób/schorzeń

Na badanie można umówić się przez Portal Pacjenta ETER-MED.

  1. Do zabiegu potrzebuję wykonać RTG/TK. Gdzie mogę uzyskać skierowanie?

Prosimy o kontakt telefoniczny 58 320 26 00 wew. 3 lub mailowy szpital@etermed.pl.

  1. Jakie rzeczy zabrać ze sobą do szpitala?
  • dotychczasową dokumentację medyczną, oryginały wymaganych wyników badań laboratoryjnych i obrazowych (RTG, USG i inne) oraz potwierdzony wynik na grupę krwi
  • dowód osobisty/paszport, NIP zakładu pracy (jeśli będzie konieczne wystawienie zwolnienia lekarskiego)
  • zaświadczenie o przebytym szczepieniu przeciwko żółtaczce typu B (szczepienie jest zalecane, ale nie jest obowiązkowe),
  • piżamę, szlafrok, wygodne obuwie na zmianę, ręcznik i przybory toaletowe,
  • leki stosowane przewlekle (np. przy nadciśnieniu, cukrzycy, alergii itd.)

Ważne jest, aby w dniu zabiegu pozostać na czczo. Nie należy spożywać pokarmów ani napojów. Nie należy również nakładać balsamów, kremów na skórę w obszarze zabiegowym.

  1. Na którą godzinę mam przyjechać do szpitala na planowany zabieg? 

O planowanej godzinie przyjęcia na oddział informujemy pacjentów na około tydzień przed zabiegiem.

  1. Czy muszę wykonać test na COVID przed zabiegiem? 

Wszystko zależy od aktualnej sytuacji epidemiologicznej. Aktualnie test nie jest wykonywany obowiązkowo.

  1. Czy wszystkie wyniki badań można wykonać u Państwa? 

W Centrum Zdrowia ETER-MED mają Państwo możliwość wykonania badań laboratoryjnych, RTG klatki piersiowej, EKG oraz USG.

Badania laboratoryjne wymagane przez zabiegiem można wykupić poprzez sklep internetowy ETER-MED:

Badanie EKG z opisem można zakupić poprzez sklep internetowy ETER-MED.

Badania RTG oraz USG można zakupić i umówić się poprzez Portal Pacjenta ETER-MED.

  1. Jaki jest czas oczekiwania na wyniki badań? 

W Centrum Zdrowia ETER-MED orientacyjny czas oczekiwania na poszczególne wyniki badań to:

  • badania laboratoryjne – 24h
  • EKG – lekarz wydaje opis po wykonanym badaniu
  • RTG – opis jest gotowy w ciągu 3-5 dni roboczych
  • USG – lekarz wydaje opis po wykonanym badaniu
  • grupa krwi – 2-3 dni robocze
  1. Jak mogę opłacić zabieg?

W terminie 7 dni od dnia przebytej kwalifikacji należy wpłacić zadatek w wysokości 10% ceny zabiegu. Maksymalnie tydzień przed zabiegiem należy wpłacić pozostałą kwotę.

Płatności należy dokonać na numer konta bankowego PEKAO SA: 08 1240 1268 1111 0011 0001 8791 kod SWIFT: PKOP PL PW

Po dokonaniu płatności w ciągu kilku dni zostanie wysłana do Państwa drogą mailową faktura VAT.

UWAGA! Nie ma możliwości płatności gotówką.

  1. Czy istnieje możliwość odwiedzin?

Ze względów bezpieczeństwa w szpitalu 1DayClinic obowiązuje bezwzględny zakaz odwiedzin.

  1. Jaką bieliznę pooperacyjną należy zakupić? 

Nie muszą Państwo kupować bielizny pooperacyjnej. Odpowiednio dopasowaną bieliznę otrzymają Państwo w naszym szpitalu bezpośrednio po wykonanym zabiegu.

  1. Co mam zrobić, jeśli występuje u mnie przeziębienie/choroba blisko terminu zabiegu?

W trosce o Państwa zdrowie, bardzo istotne jest poinformowanie lekarza prowadzącego lub pracownika sekretariatu szpitala, jeżeli w okresie przed planowanym zabiegiem nastąpi:

  • nagłe pogorszenie stanu zdrowia
  • choroba infekcyjna.

Pliki do pobrania przez Pacjenta przed zabiegiem: